Thursday, November 10, 2011

aku x pandai

dulu mase sekolah rendah,liat gile la aku nak dapat A,memanjang je B dgn C.masuk sekolah menengah pun same jugak.bderet-deret B aku,tapi kali ni C tu dah makin xde.dah memang ditakdirkan aku dapat B je ke sepanjang aku hidup ni?masuk kptm pulak,lagi disaster,mmg carik nahas lah belajar bnde susah,dah la x minat.tp yang penting dapat jugak abeskan walaupun lambat sikit.alhamdulillah!

sekarang ni masuk pulak UiTM.asal aku cakap aku belajar fashion je kekadang tu ade la yang "ohh,fashion".halamak....nak kene blaja ape baru orang nak bangga ni?

yang penting setiap bidang yang kite belajar tu kite kene buat betul2 sebab tu semua utk diri kite and masa depan kite jugak kan.

alhamdulillah pelajaran aku meningkat sekarang.xmintak utk dibangga2 kan pun tapi aku puas hati dengan ape yang aku dapat sekarang ni.

kalau dulu aku tak pandai,tapi sekarang aku berusaha sumpah sekeras-kerasnye utk jadi manusia berguna!and aku percaya aku boleh




p/s ni xde kene mengena dengan plan nak masuk lambat seminggu kan? =)

No comments:

Post a Comment